Mar 23, 2010

MP Log 23/3

arini amazing la hasil MP aku weh...syukur alhamdulillah.... puas aku pk mase time mngepam tu....np lak jd super amazing ni... seriously B ala2 engorged pg td....ade rs keras sket tp xla leaking....sungguh!! selalunyer aku xpenah la jd cmtu after 6mons above nih...weh rindunyer jadi cmtu....pastu blackout plak opis..dlm kol 10am br dpt mengepam...ni hasil MP 4 today..

tadaaa....

10am : hampir 7oz
1.30pm : 4.5 oz
5.00pm : 4.5oz

total : hampir 16oz




pas abes ngepam 1st session td br timbul mentol atas kepala kemungkinan faktor penyebab jd amazing ni aku start blk mkn alfafa 2ketoi start semlm kot...n aku pasan (syiok seniri) shushu mcm pekat sket...ooo baru ingat..pttla mlm td kol 9 (b4 super BB shushu) rs letdown dtg..best...

alhamdulillah syukur...rezeki super BB aku arini lumayan...hasil MP aku arini sungguh memberansangkan...

foot note : setiap kali hasil MP memberansangkan perkataan tadaaa.....jadi pilihan..hihihikk


sket pn pening bnyk pn pening...eh ape da!!! ....syukur alhamdulillah je la jwbnye

4 comments:

- dieyana - said...

FUH DASAT EH ..tahniah!..n alhamdulillah, rezeki Allah Taala utk baby

ibudhani said...

tula dasat smlm...arini nye bese je blk...ntahla kdg2 pening pk ape penyebabnye..pasang surut shushu ku ini...tp selalunye 9-12oz je...yg ni extravaganza..sesekali dpt bonus..heheh

Rose said...

alhamdulillah. tahniah. Seronok kan bila tengok valve tu tenggelam :D ehhe.

apa dia alfafa tu?

btw, kat? ofis pam kat mana?

Afne said...

tadaaaaaaaaaaaa