Mar 8, 2010

dhani dh saiz L

entry ni dh lama aku nk post tp terlupe......las check berat dia mase 7bulan 7.5kg...now dh 10bln xtau la berat dia bp.... aku saje timbang kat scale yg bese tu 8.5kg mase 8bulan lebey....ni x try lg...

alkisahnye..... dr newborn till 8mons mg pkai momy poko...aku selalu pk DD ape yg sesuai nk try pakaikn cos bile aku pkaikan mamy poko , weewee n mamy poko pants size M...still x mmbantu masalah dhani...super bb aku kemerahan n bertanda line akibat restrain kt peha dia... n bile pakai poko pants peha ok tp pinggang lak keshian merah n ruam... selalu usha DD apa yg sesuai...kalo CD mmg ok je no probs....cume koleksi aku x mncukupi lg....seb baik la Mr. SO yg bijak dlm hal ni...dia saje try soh pakai mamy poko saiz L.... yg kebijakkan supermom nih asek belek brand DD ape nk try...so bile dh pakai size L ..probs pun setle..mmg ngam ho!!!


DD size M yg xmo pkai lg ni bg kat cousin dhani...Mat Aris..mat aris kurus tinggi....so aku sgt la puas ati skarang ni...xde masalah kekangan kt peha... n FYI...CD bamboo aku beli aritu sgt la BEST nyer....breathable......no leaking....pakai cuci sekali pn still ok....nk beli lg t gaji....


selamat tinggal size M!!!!!

No comments: