Mar 15, 2010

2nd tsunami...

menakutkan je tajuk entri aku kali ni... mintak dijauhkan... sebenarnye aku nk cite pasal BF journey aku ths weeken ni.... shushu slow sgt3...n ckit kot...super bb aku xpuas...xrase letdown langsung...kalo ade pn mild je....super bb aku xpuas tdo... n xleh tdo....asyek mggigit je Nixxx aku.. dgn buat muke nyer dia mggigit..adusss sakit ko!!! aku thn je... Mr. SO pn ngilu tgk...

mase 1st time berlaku mase momule cik P mai.. bb 6bln... mase tu aku kalah gak... Mr. SO soh wat FM... mm bg la 1botol tuk dia tdo mlm tu...

2nd time ni berlaku lg..tp ni kunjungan cik P kali ke 3...super bb aku 10bln...aku anggap ni ujian yg harus aku tempuhi....tp kali ujian lg besar cos mil ade...seb baik aku cover line.... ni aku x offer lgsung pn FM kt dia...setiap kali BF aku doa..Ya Allah bg la anak aku susu...kesian dia nk susu...jgnla balas kt anak aku atas dosaku Ya Allah....dia shushu2 tp xtdo2 ..tarik2 nixxx aku...yg plg aku kesal aku marah super bb aku.. geram dia xmo tdo2 dr pg till ptg tp dia dh ngantuk lawan mata n nak main je...aku dh penat mase tu... aku mgucap bnyk2 pastu...n aku cium2 super bb aku..aku tewas gak dgn ujian ni dr segi emosi....akhirnye dia tdo jgak... cergas je bgn tdo cm bese...


catatan kaki : kali ni BF 1st aid kit x mmbntu sgt....aku rs mcm dh wat PP je ths weekn...


sabar ye bu.....

5 comments:

somebody who needs to love herself said...

aweee siannya mak ngan anak. I pernah rasa cam ni. I pernah rasa geram bila anak I tak puas dan tarik2 nixxxx. agaknya ni semua dugaan. harap your supply akan stable. all the best ya.

cutenya u panggil dia super baby..ai loike.

ibudhani said...

harapla cpt stable blk.... tula kdg2 kte bole jd cepat marah kan bile dh penat sgt....pastu mulala nyesal...mariam ..u pn penah alami cmni ek..mcm nk putus pn ade kn ..trbyg yg bb dh telan nixxx tu.. thx ye mariam...

mama muzz said...

hai...salam terjah...;)

saya link blog awak yer...

ibudhani said...

salam mama muzz...ok bole2..sy pn nk jgk link dgn awk.....

ibudhani said...

mama muzz nape x bole nk link dgn blog u ek?