Mar 16, 2010

milk mama production log

td kemas2 laci kt opis ni....trjumpe la log susu pump ari2 kt opis.....seronok nyer tgk hasil production pas naik keje pas abes pantang....kalo xpam mau mcm dolly parton ghupernye.... n mau mggigil sakit kt B..dh engorge.... x bole sentuh mak oiii!!!! kalo pg x sempat nk pam dh kua g site meeting blk lunch tu mau x tentu arah diwatnyer....sampai2 kt kiub terus pam....mase nk sambung tiub2 kt botol tu mggigil mcm mat pet pn ade....



apsal aku stop wat log sampai bln 10 2009 jek? ntah aku dh x hengat ..agaknye aku x print2 log sheet baru kot....@ rase milk production dh stable kot.. @ nk ckp sebab susu merundum...start period bulan 11 ...16nov09...hah mase tu super bb aku dh 6bln dh start solid food...


lg 2 bln super bb aku turn 1yr!!!!

9 comments:

Mrs.fRss said...

hihii sbr ye bln 5 ni dhani 1year kn.. hih wahh byknye prodct. hiihihi nk tnye la kje ktne... gombk ktne

szarihan said...

tatau pulak saya ada log sheet ni...
saya buat guna excel ja..tu pun jenuh pk nak buat log mcm mana...dah la krg kreatif skt bab2 ni hehehe

ibudhani said...

mama c'fa...mmg sy excited nk tunggu besday dia ni..hehe...

pah, senang ade log sheet ni tau...xyah susah2 nk wat..tulis je..cume sy wat note kat sebelah column tu makanan ape yg sy amek jd bnyk shushu aritu...

Zaza Emeer said...

wah... birthday afiqdhani jgn lupe jemput auntie & aazad yer... hehehe....
rajin ko leni... lg rajin dr mentor ko... muahahahahaha....

ibudhani said...

tp mentor aku tu lg hardcore breastfeeder....
insyaAllah...kalo jd wat, jemput nye auntie n aazad... tlng amekkan picca birthday boy nnti....

- dieyana - said...

ibudhani, tk tau pun log book ni, n tak terpikir nk wat camni..huhuuh..ruginya tk wat....cam best la pulak eh, esok2 leh tgk, jadi kenangan...

ibudhani said...

tula leh jd kenangan kan...dieyana..sy lg la terkilan x amek picca mase EBM tgh bnyk kt dlm freezer...so xde kenangan...bkn nk nunjuk2..jz nk jdkan kenangan BF kan!!!tunggu anak ke 2 la nnti kot....

- dieyana - said...

yup, betul, bukan utk menunjuk, kenangan, esok2, kita leh tgk balik, anak kita pun leh tgk gak..."ooo..bnyknya susu ibu"...tk po2..insya-Allah, anak akan dtg kita wat eh...

ibudhani said...

dieyana.... yep betol2 anak akan dtg nnti kte buat kn....iyela learn from xperience