Mar 3, 2010

isu induksi lg...

td pas blk site meeting...dpt call dr Pn.Mimie... dia nk conpemkan skali lg pegi ke x Bil 1 ni...aku ckp conpem la x jd... pastu dia ckp ...x akan ada kursus induksi wat kat kl dh pasni...LOR....BLUR JAP AKU......b4 ths ckp ade gak wat kt kl....mmmm sedey nye...Bil 2 kt perak, Bil 3 kat penang...so aku conpemla x g bil 2 or 3...arhhhh tunggula anak aku dh besar sket aku g la induksi ni...

aku dgn firmly decide akan attend kursus ni bln 8 nnti...last call for intake 2008...kalo pegi yg bulan 8 nih super bb aku dh 1thn 3bln... kire okla kot...yg sedey nye... aku x tau lg naseb breastfeeding journey aku nnti...kalo dia xmo lg nnti...aku akan study cmne nk relaktasi ...if possible aku amek cuti seminggu jz nk usaha utk relaktasi.....n x tau la samada Mr. SO bole handle ke x....bnyk kena pk nnti ni....


nota kecil : kalo nk menyedapkan BM...mkn bawang putih bnyk2...adik aku kata patutla anak dia melekat je dgn dia cos dia suke mkn bwg putih...


nk wat mcmna.....

No comments: