Mar 31, 2010

Aku Di Tag

Salam mommy2 n frens sekalian yg dihormati......arini mood aku telah kembali spt bese.... cos Super BB aku pn dh baek demam cume batuk n seme2 je...tu pun dh kurang gak batuk dia...tdo dia dh lena gak la... alhamdulillah....

1st of all ...tq mama Cfa cos sudi Tag aku....2nd ly nk say Sori bangat... kat mama Cfa cos lambat respons soklan2 Aku Di tag ni....ok...ni jwpan nye.....seikhlas ati aku mnjwbnye...

jeng2x...

*siapakah diri anda dirumah?*
sy wifey chanteks to Mr. Asben (ahaks...) n mommy chomelz to afiq/dhani/sayang/abang... (bnyk tol name super bb aku panggil) , SIL to PAk Yang N Pak Yap... Im d onLy Woman in D HousE, 1st Chef, pemVakum yg amat setia... Tp tukang mop yg mls, Tukang Lipat kain yg amat mls, Pembasuh n pensterilizer botol shushu yg xde silih ganti, Home manager yg perlu g kursus lg....hikhik

*siapakah diri anda disamping rakan?*
Seorg yg suke berborak dgn grup2 mommies n wifey kt opis tu,
seorg yg kuat mkn,
seorg yg x skema,
srg yg suke cari info,
suke main dr wat keje...
(tp bile aku wat keje aku concentrate beb)
n seorg yg pentingkan family dr keje..

*5 bende yg anda idamkan tp masih belum tercapai*
rumah banglo 1 tingkat yg ID nye marveles!!!!

camera mcm photografer

netbook yg high end

Medela Freestyler Breastpump

nk bj BF 10set

*siapakah name pasangan anda*
(Ir.wanabe) Mohd Azran kihkiih....

*ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda*
pembasuh kain yg berjaya n diiktiraf
tersgt rajin wat kerja umah

2nd chef kat umah bile aku penat

kalo g mane2 dia suke dokong anak

akan pastikan keadaan umah dh selamat n pintu dh lock br naik tdo


*bile tarikh anda couple*
25/1/2000 kot x ingt....lame kan aku kawan....tp to me....love is blind...marriage is eye opener...


* apakah kenangan pahit anda bersama rakan anda?
kena marah/saiko dgn xxx

* lagu tema cinta anda?
Sinar (May)

* apa perubahan yang ingin anda lihat pada pasangan anda
Loving, romantik , xcerewet, suke bg adiah kt wifey nye yg chanteks ini (ahaks)

* tag 10 rakan lain..
dieyana
azrina
lensamama
donarose
dila
honey miezal
saraa
pah zarihan
mamamiya
Hazu

ok..mama cfa ku telah jwb sume soklan dgn brjayanyer....
sekian, terima kaseh.....

8 comments:

ibudhani said...

nape tulisan nyer jd cmni gak..aku dh tuka font dh soh besa sket...
xpela jnji nmpk

diLa said...

adeh..kne gak!!!

ibudhani said...

hikhikhik....

- dieyana - said...

hehehheh...

Zaza Emeer said...

huahuahua... pes time kne tag ni... nnt aku jwb yer :)

Azrina said...

di TAG tu kena jawab eh...sorry acik tak geti hahahah...nanti kita buat hahah

Hazu~ said...

dah buat dah. terima kasih sudi tag. :)

Rose said...

oo terima kasih ibu Dhani.
kena jawab yer? hehe