Mar 18, 2010

anak ibu!!!!

fuh...berderau darah aku pg td super BB aku dh menonggeng dr katil......cite nye cenggini....super bb aku bgn pg td dalam kol 5 lebey...aku bese la mamai2 lg main la dgn dia... pastu aku tgk dia setia je dismantle lego dia tu..aku pn dr mamai terus terlelap... sedar2 aku tgk kaki anak aku je yg nmpak...dia dh menonggeng kat meja yg terletak hjg katil....elok je senyap nk capai beg/barang2 kt meja tu.....aku yg tersedar...jerit ...YA ALLAH ANAKKU....... naseb la tonggeng kat meja...kalo kat bakul sampah sebelah tu or lantai.... xtau la aku.... dh la super bb aku jenis yg nangis xpandai melalak ...set yg nangis xde suare.....mulai arini aku kena make sure kt meja tu CLEAR from everythngs.....yg supermom ni plak nk kena letak btg mancis kat mata.....boley?

dhani....nape bgn awal2 ...kan syiok tdo...bgn la kol 6 ke 6.30 ke...ibu larat la sket.......ayah compem xbgn...xpela g pn ayah tdo lewat dr kte....yela nk wat cmne dh jd ibu sume kena sacrifice ek..... dulu dh puas dh tdo lama2 mase single mingle dulu....

xpe2... kwn aku bgtau ibu yg bgn mlm jg anak ade ganjaran pahala utk nye......



dhani...dhani.....

2 comments:

Zaza Emeer said...

alamak!
kalau aku, hubby yg bgn tgh mlm bg susu... aku tdo mati... huwaaaa! nak ganjaran juga.... tp cmne? aku mmg tdo x sedarkan diri... hadoih!

ibudhani said...

mmm asben zaman skrang mmg boley dpt gold medal... xpe2 ko isteri mithali...aku ni yg kena g kursus motivasi sket.... ekekeke