Oct 29, 2010

terantuk pulak..

smlm aku sakit kepala..xtau la sbb ape...sejak mkn noriday mmg slalu jgk sakit kepala..tang kat atas btg idung, tgh2 kening tu... kalo urut br lega....pastu plak kt bahgian siku tgn kanan aku plak rs sakit ..mcm x bole sentuh...mgkin kt siku tu cpt masuk angin kot sbb aku penah pth tgn kt area siku tu... ms drjah 6...main lompat2...try nk wat pusing2 tp trjatuh.....ntah la dh mcm2 sakit aku ni... mcm org tua pn ade....

br smlm abg kena air pns..smlm terantok plak....masa tgh tgk cite chinta dlm kol 7lebey,,, abg nk susu...x sempat2 dia landing je trus kt peha aku...mase tu aku duduk bersila...hahh bedebukk la kt lantai...mm benjol...tp xla mcm telor ayam bandar heheh..mcm telur ayam kg je...ligat la abg nangis...nk tepon asben bateri lak kong.... charger kt bilik atas lak tu...tpksa pujuk guna vitagen..hehehe...br lega dia xnangis.....xdpt la snap picca telor ayam kg tu yg melekat kt dahi abg tu....

aku yg rs brsalah xhenti2 tuam kat dahi dia tu...pg ni tgk alhamdulillah xdela sgt benjolnye..cume ade ckit je lebam.....


xnmpk sgt la ...ok la tu ek..xde muntah ke demam tu kira ok la tu ek??

tula abg mcm2 sgt aksi mnyusu nye....picca atas tu snap ms dia tgh susu berdiri la tu...picca bwh ni picca mggu lps susu stail ape ntah ni...

mmmm abg,,.abg....adehh la..

3 comments:

- dieyana - said...

bila dh semakin besar, macam2 gaya menyusu...ehhehe...comel aje

ibudhani said...

tula psl...mcm2 stail....nk nyusu dpn org pn segan

Mrs.Eady said...

hehehehee...minum stail ni yg tak tahan ni..:D