Oct 22, 2010

Osman Kabilah.....

Ape kaitan abg dgn Osman Kabilah???.... hehehe...kaitan nye.... ptg2 abg x brpeluang nk brsiar2 naik basikalnya ronda2 dgn ibu....iye la aku nk cpt balik tgk cite Chinta.... "sori la abg ek... pas cite feveret ibu abes nnti kte kuar ptg2 ek"...kalo en.asben cpt blk bole bwk abg siar2 naik basikal...tp en.asben pn selalu blk mlm.... cian abg... lain kali abg ek..

aku jatuh hati la dgn perangai Osman Kabilah tu...sungguh baik...xbg si chinta tu ggurkan kadungan n sanggup xjd kawen dgn chinta..n ayat2 Osman Kabilah nasihat kt chinta spya x ggurkan anak tu perhhh best gile...menusuk jiwa.. hahahah.. Osman kabilah tu baik je sambut anak chinta yg br lahir tu... sdgkan si chinta plak xmo terima anak tu plak...

aku mmg emo kalo bb yg br lahir mak x nk jg ni...kesian sgt rs... sedih rs ...apela slh bb tu smpai mak nye xnk bg kasih syg....kesian seyyy...

yg ferahh nye...ptg smlm aku ingat ade la lg osman kabilah nye story..ye la kot2 hepi ending dgn si chinta tu bile amar dh mati...rupenye dh abes dh part cite Osman Kabilah tu... dh smkn ramai dh wataknye...yg si Chinta dh jd p.....r kelas atasan dh... cpt betul jiwa chinta rapuh dgn ujian Allah....

p/s : heheh...korang,,, aku bukanla suke taste org tua ye..tp suke pd seseorg yg penyayang....tp Osman Kabilah suka jgk bunuh2 org...org yg jht je dia bunuh...aku suke part yg tersebut diatas aje...


lain kali kte naik basikal k syg...

5 comments:

mummy-aulia' said...

comelnya abg.. =)
leni, su pun dah melekat dgn citer ni.heheee..xpe2, ending semalam tu rasanya osman kabilah dtg umah chinta..so tggu next monday la pulak..hihiii..
p/s: x suka fasha, tp rasanya dlm crita ni dia bwk watak dgn baik, plus dh kurang suara memekik2 dia..hihiii

ibudhani said...

yeke!! osman kabilah yg dtg ye....yeahuuu!!! ni xsbr ni tunggu ari isnin...

betul2x... x suka fasha..tp dia act pn ok dlm cite ni..x memekik sgt...

ayu said...

su n leni : wahhh..korg pun layan gak cerita chinta ye..yeahhh..ada kawan..dulu2 tak sukanya tgk..sbb banyak sgt watak...rupanya lepas je amar mati, ada lagi watak2 baru..aduyaiiii..wpn ayu suka sgt tgk lakonan zulhuzaimi tu, tapi ye la...mcm2 plak ceritanya..tapi, tak sabar gak nak tunggu isnin dpn..

ibudhani said...

ha ah kan ayu..bnyk plak watak baru...
ayu pn suka zulhuzaimi ek...samela kte...trjatuh centa dgn dia mase tgk cite cinta pengembala kambing...(dh lupe tajuk sbrnyenye)

xsbr tunggu senin!!!

Yaati Nor said...

kita pun suka cite chinta ni, tp seolah olah menidakkan agama dan ujian Allah..nak tgk je kesudahan dia apa..mcm tak sudah2 je si chinta tu...