Oct 28, 2010

mandi @ PD

cite lame ni...dh dkt nk 6bln kejadian ni ,.... heheh br nk story...xpela cite dh basi pn ek.... lps sambut birthday abg 1yr n lps mjlis nikah atok ...,,,, kterang 1 family g PD bercuti.....saje nk bermesra2an dgn mak de n adik2 baru....n aku sungguh excited jgk cos 1st time bwk abg g mandi pantai....

ala,,,, abg takut aa air..... asek nk lekat je dgn aku.... pijak pasir pn xmo...geli kot.... mase ni abg br pandai jln...mase dia br pndai jln ni...dia nk balance kan bdn dia x bg jth ...tgn dia sentiasa mcm stail kanggaru tu...heee ...mcm momok pn ade...hehehe sori la yek kalo xphm ayat aku ni...gambo xde la nk tunjuk stail tu... neway ni picca kami g PD mase tu....


brsama en.asben @ sparring partner aku


potong stim betol la picca kaki aku yg seketol ni plak...

1 comment:

ayu said...

abg takut air ke...alalala...tak leh la geng ngan hariz n danial..hehe..diarog tu memang hantu air...klu dok bilik air mmg tak mau keluar..