Feb 25, 2010

yeahuuu!!!

yeahuuu....alhamdulillah....arini g keje dgn harapan permohonan aku tuk postpone kursus induksi utk Bil 2 diterima ttpi dgn syarat.....dr mlm smlm til pg td aku asek cium2 super bb aku yg semangat tu (berkat susu ibu + mom's cooking)... suke tol aku cium bau masham dia..

sbb aku xsanggup la nk berjauhan dgn dia.....aku x sanggup nk tgk bile dia trbgn tdo mulut mncari2 mak dia nk nenen... n x sanggup d moment nk bertolak say gud bye pn nnti x sanggup.... aku bkn seorg yg hati kental...aku xlayak jd super mom.. aku seorg yg mementing keutamaan aku.....keutamaan aku ialah membesarkan anak aku... aku ingin bg yg terbaik utk dia... sayang...nnti besar jgn lupe ibu + ayah tau... (mnyedarkan aku pengorbanan mak ayah aku)

antara justification yg mmbuat aku amek keputusan utk postpone kursus yg amat penting ni ialah :

  1. afiqdhani is breastfeed bb
  2. xsanggup 100% FM cos kekurangan stok EBM
  3. no bb stimulation will effect BM---supply on demand
  4. risau dia terus xnk direct feed (tp actually ade jln utk relaktasi)
  5. according Pn Mimie yg arrange kan kursus tu... intake 2008 akan di settlekan gak induksi dlm thn ini juge...so xde la kes lambat confirm or trcicir (sgt2 melegakan aku!!!)
  6. ade 6 bil kursus..5 drpdnyer will b held in KL area jugak!!!!! (sgt2 melegakan aku!!!)
  7. jz postpone a few mons je min april max aug 10.....
  8. x effect utk kenaikan pangkat cos ade PTK
  9. if lmbt konpem pn worst kes 6mons je delay dr kengkawan yg intake 2008 pn....
  10. still waiting 3yrs (from date intake) utk skim pencen ---hehehe nk beli umah gune duit kwsp
tp ade syarat la.... dia x janji dpt yg kursus bil 2 n still tempat tertakluk juge kpd perubahan tp induksi akan di settlekan jg within ths yr jg....Ya Allah...moga Kau permudahkanlah jalan utk hamba mu ini....Amin... niatku murni Ya Allah....nk bg yg terbaik tuk anak aku...mintak2 la kt kl juge kursus tu nnti!!!!

nota kecil : lor... nape xde justifikasi disebabkan kesian kt ayahnyer srg2 jg bb.. sungguh mementingkan diri!!!! ihikhik...

syukur kepada Allah.....

No comments: