Feb 2, 2010

Demam Lg...

Baru pas seminggu demam ...dhani demam balik...tgh hari semlm dia asek nangis je..nk berkepit memanjang...kalo letak nangis.... nape dia nih...sakit perut kot.... aku pn letak minyak tyt... dia senyap..tp pastu nangis lg...ngangis mcm sedey gile mcm org x sayang dia... aku pn pening...g luar ...dia senyap kejap...abis xkan nk tpacak kat lua je..masuk dlm...nangis balik...

Ya Allah nape anak aku nih...tgk bdn dia dh panas..cek suhu dh 37.6 mm dh nk demam la ni...terus bg ubat...en.abg SO aku ari2 blk kol 8pm.. seb baik dia suke mkn ubat demam tu...pastu dr kol 7 sampai kol 8 asek bgayut je nk ngempeng... dgn aku2 skali trtdo kat sofa...alih2 trjg sebab trsedak... lega pns bdn dia dh surut....

nape ek dia demam lg xsampai seminggu aritu dh demam....nak tumbuh gg ke... pns cos perubahan suhu ke... alih bulan ke.... ntah la... syukur la dmam x pakej batuk n seme2 ..if x ...shian anak ibu....

muka aku yg keletihan... aiks camne nk jd super mom nih...


demam nk tumbuh gg ke sayang?....

mlm tu dia xnk tdo..nk gurau dgn ayah dia...aktif plak...jerit2 ..kuat plak tu..dia ingat ayah dia agah dia..pas dhani dh tdo..aku n en.abg SO pn ttdo sebelah dia.ingat nk amek nap je..tup2x....ibu..ibu..bgn dh kol 1...bubur n bj x siap lg....kejut en.abg SO aku...

No comments: