Feb 26, 2010

ape punce nyer?

khamis lepas aku cuak jgk dibuatnye hasil production aku x sampai target kebiasaannye...

9.30am = 4oz
12.30 = 2oz
3.00pm = 2oz

total br 8oz je.... nape ek jd camni? mgkin disebabkan aku ssh ati pk kan kena g induksi tu kot...ganggu hormon prolaktin aku kot...or myb cik P nk dtg kot..cos kalo ikut kiraan cycle mmg lg 2hari...tp tula cos aku still BF..hormon cik P kurang ..cik P dtg br 2x after pantang aritu...

aku pn cpt2 la mkn cal/mag + pil asi semula...hormon prolaktin aku akan kurang if cik P dtg...so aku mkn cal/mag utk increasekn calcium dlm darah...so stabil la BM aku...insyaAllah...pil Asi tu jz nk boost kan je lg...

so far cuti maulid Nabi ni...alhamdulillah mncukupi tuk super bb aku....cik P xmai lg...

mm borink!! mr. So janji nk g brcuti kt Lumut...cancel!!! dia kena keje sabtu ni...so sabtu ni aku pn nk ngular le...


go..go...power rangers!!!!

No comments: