Jan 22, 2010

Signs of a bad babysitter

• Your baby isn't happy to see the sitter and has become anxious and withdrawn
so far anak aku ok lg la dgn pengasuhnyer..xla xsuka..setiap hari anta g "sekolah" x penah nangis lg...

• Your babysitter seems secretive about how they spent the day
ntahla BS jenis penyenyap gak... kalo aku tanye baru bgtau.... tp kalo pampes abis dia bgtaula...so pandai2 sendirila beli keperluan dia yg dh abes.. n selalu tanye 4perkara ..1)mkn cmne 2)susu abis x 3)berak x arini 4)tdo ok x
Your baby has been in one too many easily avoidable accidents.

so far belum lg..tp kdg2 aku notis ade gak luke2, tersepit, ntah la...

You notice your requests aren't followed.
ade jgk sket2... aku soh guna yg ni dulu dia guna yg senang kan dia dulu... tp kalo pakai baju ok dia akan pakai bj yg mana aku susun dulu...

Your babysitter often shows up late.
ni selalu gak berlaku... aku pening pk...lama gak aku tunggu kt luar tu..kdg2 anak aku tgh nangis...lama pastu br buka pintu...pelik gak...

Your baby often looks unkempt and dirty
ni pn selalu gak...kuku tgn n kaki dia itam..kdg2 x la pjg sgt kuku tu tp ade itam2...

Her stories don't add up
xsure la...





No comments: