Jan 19, 2010

pagi yg indah....

dh seminggu lebey afiqdhani aku paten tdo dia amat merestkan aku waktu mlm...dia x bgn pg nak main... tp stil bgn kol 3 tuk nyusu..tp pn nyusu skjap je..agaknyer jz nk manja / make sure ibu dia ada sebelah kot...pastu tdo balik...

aku pun pas dia ngiring nk nyusu, aku pun tdo peluk (jz letak tgn kat kaki dia) n tdo cium bau kepala dia...(kdg2 sedar mcm ter kuat plak pressure kat kepala dia..iso aku)...tp mmg best bau masham dia tu....

pg2 plak kol 6 dia merengek nk susu cam bese...ngiring ...lama nyusu pastu mata dia celik..terus bgn merangkak landing atas bdn aku.... manja2 dgn aku...wat muka....cium2 aku...letak kepala (mgiring) ala sweet nyer rs.....borak2 (bb talk dia la)....

cume pg td je len sket...dia trbgn kol 2.30am...rupenyer br aku tringat mesti afiqdhani ibu x selesa diapers xtuka dr kol 9.30pm mlm td...teroks tol aku.....aku ttdo mase naik atas...selalu pas naik aku trus tuka diapers...pastu dia ligat nk main...mmmm dhani...tdo syg ibu keje esok....pastu aku gurau2 wat nada mrh2 nk cubit dia soh tdo..alih2 dia wat muka ketawakan ..ingat aku lawak kot....

No comments: