Jan 21, 2011

babywearing

aku suka sgt babywearing ni...tp xbrjaya la....aku suka sgt tgk ibu2 BerBW ni...kalo tgk bibik2 ngendong pn aku suke tgk...kdg2 aku soh dia ajar...tp xreti!!! aku x fully utilised sgt pouch yg aku dh beli dulu tu...jrg guna...yg beli kat maidin tu guna la jgk... aku suka sgt berBW..cume aku xberjaya je... xpela next bb nnti nk cube berBW dgn jayanye..insyaAllah...

td aku google ... jumpe klip video cmne nk guna pouch... bile tgk cam senang je...nk try la bnyk kali kt umah dgn sikecik tu...sabtu ni g giant nk try la...


















9 comments:

SaRaa said...

aqil pn pki ring sling tu jap je..pstu mama dia dh preggy..hmm bole ke nk BW time preggy??

diLa said...

salam leni...dhani dh beso ni larat lg ek ko nk pkai pouch?ku ni xlarat dh bwk aniq gune ringsling...so sbb tu skg gune SSC...ko try le SSC, ni la BW gajet yg plg sng skali nk pkai & xlenguh la bahu kalo budak dh berat..cume rega nye jugak best hahahha!! slmt ber BW!!

- dieyana - said...

salam dila, maaf la nak tanya, SSC tu mcm mana rupenye??

- dieyana - said...

psst ibudhani-diana tgk gamba ibudhani kat FB erin adzmi-support group meeting....heheh

Mrs.Eady said...

dari dulu mmg lgsg tak reti pakai benda nih!!issy...jeles btul tgk anak org tido nyenyak je biler mak mak dia pakai benda ni.kekekkee...:D

ibudhani said...

dieyana...yeke...malu malu malu.......ngeh2x

izwa, tula same la kte pn jeles seyy tk org berBW.... best je tgk ank diorang tdo dlm tu kan!

- dieyana - said...

heheh, ibudhani, apa nk dimalukan, cun lah...

diLa said...

salam leni..tumpang lalu eh..nk kasik msg kt dieyana hehehe...

dieyana, try msuk snuggbaby.com...ade byk gmbo ssc, sbb tuan snuggbaby ni mmg jahit ssc, so affordable la skit kalo kite xmampu nk beli brand2 yg imported nih...g la tgk, byk tuhhh..tp x tau la ready stok dier ade byk lg ke x...sirius selesa gune ssc nih (soft structured carrier)

leni, ko pn g la beli 1 :D hehhe

ibudhani said...

Dila, sila2 tumpang lalu..ku xkisah punye...

ssc ni aku xmampu la Dila....3latut lebey kan? adooiii mayak mahal lo!

tgk la kalo dpt duit lebey2 sket aku rembat 1....