Jan 17, 2011

mudahnye..

mgkin aku yg baru tau....tp xpe....bestnye dpt tips utk mudahkan kerja mengepam ni....tips ni dpt dr blog kak Hayatie...

  • xyah basuh corong pam setiap kali sesi mengepam...simpan kt cooler beg....pam sesi yg akhir br p basuhh... jimat kan mase..lg pn aku M la nk g basuh ..muahahah..
(sila bace blog beliau ek utk maklumat lanjut)

aku rs aku yakin sbb bile keadaan sejuk bakteria x tumbuh kan...best2!!!!! esok aku nk praktikkan..yeaaayyy!!


tgh wat PP, susu ku sikit giles arini...

6 comments:

ayu said...

leni mmg basuh setiap kali pam ke..hehe..ayu mmg follow cara yatie ni...leni, jum g sgm ahad ni..kalau pergi bgtau ye..ayu pergi..

- dieyana - said...

aduyai...sebenarnya ms mula2 lps naik kerja cuti bersalin,(2 tahun lepas) diana lagi teruk, basuh kesemua part pam avent tu, ahahha, penat betul, letak kat pantry opis,(rendam air pns suam), kwn2 tanya apa benda tu, bila dh sebulan guna, baru tahu, tak payah basuh, letak kat cooler bag lepas akhir sesi pengepaman...hehehhe

ibudhani said...

muhahaha...ku la yg terlambat....xpela...sape soh xkorek2 awal2 kan!!!

ayu, org mmg nk je g sgm... tp en.hubby ku tu xsporting la..

dieyana, penat kan asek nk basuh...sy dh 1thn lebey asek basuh setiap kali pam...aduuuyayyyy dh tinggal 3bln lebey je lg br tau cara senang....muhahahaha

- dieyana - said...

ehhehe, **lepas abis ngepam sesi akhir, baru basuh

ibudhani said...

xpe2 sy phm ayat yg x abis tu..

ayu said...

leni dear, ayu pun pergi berdua je ngan danial..hehe..tak mau la bawa suami sbb dia pun tak berapa minat gak..hehee...so, dia jaga hariz kat rumah..