Apr 6, 2010

poyo sekejap

N3 ni actually xde kene mngena dgn tujuan asal usul blog ni di create kan..... jz saje nk 'mghargaikan' diri sendiri....sape la yg nk puji dr sendiri....kalo x angkat bakul sendiri...ekekeeke

mase N3 aku yg nihh...aku ade tulis yg aku tgh bz.....



hah tgk..tgk....tekun gak aku wat keje...brjaya gak aku manage keje aku disamping mengepam n memblogging nihh...aku berjaya mengondolkan/mntarah bukit2 yg mngunung ni dr 22/3 till smlm....

i luf memblog ni...cos aku dpt meluahkan ape yg ade kt kepala ni... walaupn ade entry opinion aku yg mungkin blogger lain xspndpt @ pandangan bodo-bodo aku (aku suke ayat ni...ayat ni aku petik dr 1 of blogger yg aku follow...biarla rahsia sape org tu...heheh..jgn marah ye...)

4 all readers/followers/mommies/frens.....yg baik itu dtg nye dr ALLAH SWT...yg buruk itu dtgnyer dr aku..

catatan kecil : dulu sedey gak org kata org keje gxxxx xde keje.....


bole clear ke meja aku nih..? yg kertas belah kanan sekali tu surat masuk...ari2 plak tu..
kalo u.t.s (untuk tindakan selanjutnya) bnyk la keje aku....yg amek mase lame, kalo bos minit sila semak...kalo u.m @ u.p ok la lg...terus minit...pn.saniza, s.f, tq....

4 comments:

NOR HASMAH said...

Ibudhani..kadang2 meja yg berselerak tu nmpk mcm byk keje kan...hehehe...i luf memblog too.. ;)

ibudhani said...

ibuhakimhaikal: mmg tgh bnyk keje pn mase tu..setiap 1 gunung tu 1 task...

szarihan said...

saya suka je tgk meja org penuh ngan kertas2...nmpak cam bz je hehehe

ibudhani said...

Pah...sy suke sgt kalo meja clear...leh intenet ari2..ekekeekke