Apr 2, 2010

hari ini dlm sejarah....

semlm mase amek super BB aku kt umah BS... dia tdo.... selalunye bile dia tdo akan tjg kalo BS amek dia dlm buaian...tp smlm x... super bb aku still tdo...bile aku amek dia ...dia mamai2 n lentok kt bahu.....aku letak dlm car seat..kete start je dia pn tdo blk.... catat sejarah tol super bb aku...xpernah pn selama nk masuk 11 bln ni dia cmtu....


sampai umah aku biakan sekejap dok dlm kete...chian lak dia tjg...dlm 5min je pn...aku pn dokong wat keluar...dlm ati ni mcm2 dh pk...isau la sgt...nape dia cmni... lembek...tp x demam...
masuk umah dia tjg...tp x aktif lentok je kt aku...n baring.... nk gerak kiri kanan pn dia xbole..x merangkak... lama gak dia mandom je cmtu...aku ni dh tahap gaban dh risau... pastu dia nk shushu...n lentok kt bahu lg....dekat 40min gak la aku lyn mood dia tu... bile aku tegakkan soh diri dia buat lembek xmo diri...isau dh aku....

aku pn amek kotak mainan dia n terlambakkan kt lantai...fuhhh kemain ligat dia merangkak menuju puncak....alhamdulillah...aku dh risau dh dia ni jatuh buai ke/walker ke...jd lembek cmtu...

mr. So blk aku cite la...mr.so lg risau mcm2 soklan dia...

  • BS bg x dia mkn?
  • dia mkn x?
  • dia abes x susu?
  • dia xtdo siang ke?
  • dia cover penat / xcukup tdo mase demam aritu kot..
  • ibu tanye x kat BS?
aku xsempat pn tanye sgt kt BS..lgpun nk ujan..aku tanye dh lame ke dia tdo....BS kata dh lame dlm sejam ke aku dgr...

yela... kalo luar dr kebiasaannye mak mane le x risau..... hiihikhik....


dia cepat risau.....

No comments: