Jun 4, 2010

air longan....





dh berbulan2 cr air longan ni kt giant ke mane2...ssh giles nk dpt....alih2 jumpe gak @ giant dkt opis aku ni... tp ade 2 ketoi je...aku rembat kasi clear.....surp..surp...surp.. aku minum..sedap....

sebenrnye ade je longan kering kat umah tu...rajen bebenar la si ibudhani ni nk merebus nye....tula psl cari yg segera...so far ok gak la ....bole aa cket2 bantu shushu ku ...kdg2 x mnjadi jgk ... :p

p/s : kalo ade 1 katon ...aku bantai beli jgk ....seb xde..

selit sket picca abg...abg ibu ade menan br tuk abg....




luf abg sokmo!!!

6 comments:

IDAZS said...

memang susah cari air longan nie.semalam kat jusco n tesco pun takde..biasa byk je...

suka beli air longan kat midvalley yang ada kepala naga tu :)

ibudhani said...

ade kepala naga? mmm harus cari ni...

- dieyana - said...

ibudhani..ha, diana pun cr 1 katon tu, tk penah jumpe..beli sikit2 gini la...

(kuar topik-mcm kenal aje...org tu...idazs..ehhe)

SaRaa said...

air longan pn kdg2 jadi..kdg2 xmenjadi pada saya..huhu

ayu said...

bestnya air longan..tapi, lg best kalau dapat rebus longan tu n minum air dia la kan...


ibudhani, jemput jawab tag mengenai penyusuan susu ibu ye di blog ayu..dapat share2 ngan rakan2 yg lain ^_^

ibudhani said...

saraa, mmg pn cam sy kalo lame x minum insyaallah mnjadi...tp kalo dh selalu x jd sgt...


ayu, ok t sy g blog ayu ek..thx...