Jun 3, 2010

abg nk makan sendiri..

Salam, abg skarang ni mkn dh kurang sket.... kat umah BS dia xmo dh mkn 2x (pg n ptg) dia nk mkn sekali je lunch n mlm aku bg dia mkn kol 8lebey br dia nk mkn bnyk...pening gak pk nape dia xmo mkn sgt kt umah pengasuh.....BS selalu komplen anak mkn sket2.....rupenye dia kenyang lg mkn biskutla, kdg2 buah, kdg2 roti, pisang....tula psl dia xmo mkn sgt.....

cuti aritu abg breakfast mkn telo + mayonis.....suke dia....pastu nk mkn seniri plak tu... pening gak aku mulenye...pastu aah lantak la biala dia mkn sendiri..... mmg hepi sgt abg mkn seniri.....


mula2 mkn pakai sudu

pastu pakai tgn plak...puas ajar tgn kanan..nk gak guna kiri n kanan




hah ni la yg x thn ni....dh2 abg... jom p basuh mulut....

noti ye!!!


abg dh kenyang ...mntak susu n pastu tdo..

tp tdonye kejap plak x sampai 20min...susu 10min...letak kat tilam x sampai 10min....dh tjg..amek nap je kot.....trus main....aduiiii xsempat wat keje ape pn aku...


3 comments:

ayu said...

hehe..mmg mcm tu la ayu masa hariz dulu....mmg tak leh nak buat kerja sangat...mengekor je kerjanya... tup2 bila hariz dah ada adik ni, alhamdulillah...lega sgt2..at least hariz boleh diharapkan tgk / main2 dengan adiknya kalau ayu ada kerja n en suami tak de kat situ.. tp, tak leh gak tinggal lama2..hehe..bahaya gak...

donarose said...

lama saya tak singgah2, tengok2 Dhani dah besar la! nampak obvious sangat. badan dia pun dah chubby sikit.

Btw, sejak bila yer dia berhenti makan bubur n start makan nasi?

ibudhani said...

hai donarose!!! saye lame gak x singgah sana... a ah bdn dia ade naik sket... cos dh pandai jln kot... org tua2 kata dia nk ringankan bdn... tula dia susut sket aritu...ntahler...

donarose...i lambat introduce dia nasi...dlm 1 yr br i bg dia nasi...so skrang ni i bekalkan dia sup ayam or sup ikan + sayur ari2 to BS..jz mintak BS lenyekkan nasi panas dia masak je...