Nov 16, 2010

last cucuK n upahnye..

Selasa lps bwk abg g cucuk...cucuk yg last...pasni cucuk BCG darjah 1 la nnti....doc srh simpan baik2 buku cucuk dia tu..heeee...isau lak aku ni jenis yg selalu lupe kat mane letak.... adoiii..hrp2 aku simpan dgn baik....

berat abg okla naik !!! alhamdulillah...dh 10kg...b4 ni asek 9.3kg, 9.5kg je bile timbang.....

aku n asben mnjangkakan abg akan meraung nangis bile kena cucuk..sbb cucuk sethn dia melalak sakan...mase bb dulu ok steady je bile kena cucuk... kali ni, abg steady je bile doc cucuk dia...waaa gud boy abg!!! sbg upahnya ibu n ayah bwk abg g main kete kontrol..... k!!!

kat klinik cucuk abg..gombak medical center...POB abg.... picca ni pas abg kena cucuk la ni..ayah dia g byr kt kaunter...xde org kan kt klinik,...kisahnye..aku yg trslh tarikh...patutnya appointmentnye arini dgn paed....dh trslh tarikh...pttla aritu doc tu bese je xde consult ape2...bkn doc paed abg...sape yg sengal.. aku la tu....

hah ni upahnya sbb abg gud bile kena cucuk!!!



6 comments:

baincardin said...

Selamat Menyambut Aidiladha!!!~ ^_^

SaRaa said...

okla tu..berat aqil baru nek 8kilo lebih..=)

ayu said...

abg mmg best laaa...tak nangis pun ye...

Psstt....leni, next week ada sgm...mau pergikah anda..hehe..jum..jum..

ibudhani said...

Baincardin, selamat hari raye jgk!!!

Saraa, tula syukur sgt dh naik berat dia.. Tp aqil nmpk tembam jgk..

Ayu, sgm ... Terasa nk g... Tp x sure dpt g ke x...

- dieyana - said...

fuh..lega dah abis cucuk, tunggu dia sekolah la pulak cucuk nanti...

ibudhani said...

ha ah lega dh abes cucuk..